11 Ağustos 2014 Pazartesi

Hatice - Serdar Çekinmez


Okuduğum ikinci Serdar çekinmez romanıydı Hatice. Daha önce Tayyare’yi okumuş ve çok beğenmiştim, meğer Hatice yazarın ilk kitabıymış. Yazar beni hiç şaşırtmadı, aynı akıcı ve eğlenceli dille yazılmış olan bu kitabı bir çırpıda okudum. Heyecanlı ve çok bizden bir romandı, Edirne köyünde geçen ve neredeyse şiveleri ile yazılmış bu romanı sevdim. Hikâyede tek düze bir durum olmaması da güzeldi, sürekli yeni kişiler, bir aşk üçgeni hatta dörtgeni, aile bağları ve en önemlisi sanal alemin ne kadar tehlikeli olabileceğini anlatan bir romandı. Özellikle aşk ile ilgili cümleleri, Kerem Bey’in o hesapsız aşkını çok beğendim ve takdir ettim. Özellikle tatilde elden bırakılamayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Serdar Çekinmez yeni bir roman yazıyor diye duymuştum, beklemedeyim…

Arka Kapaktan;

Serdar Çekinmez ’in ilk romanı Hatice, soluk soluğa okuyacağınız bir kaçışın öyküsü. Balkanlardan Türkiye’ye uzanan yolculukları, bir sınır köyü olan Geçenlerde kesişen karakterler sizi farklı evrenlere taşıyacak. Kerem Beyle âşık olacak, Kutlu ile maddiyatı sevecek, Ahmet’le başpehlivanlığa güreşeceksiniz… Nevin olup herkesi büyüleyecek, Ayşin olup kıskançlığın acısıyla kıvranacaksınız… Hatice mi? Sonrasını size kendisi anlatacak... Romanın sihirli sayfaları sizi yeni bir aşka ve kovalamacaya davet ediyor. Hatice, kendi sesine sahip, alışılmadık bir ilk roman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder